Pagini

miercuri, octombrie 10

Etapa 3 SuperBlog 2012. Oktal: „Promisiuni respectate. Din 1999”

Continuam cu articolul al treilea scris pentru SuperBlog 2012. :)
"Promisiuni respectate. Din 1999." A-ti respecta clientul, inseamna a-ti tine promisiunile fata de el. Sa ii fii mereu alaturi chiar si dupa ce a cumparat produsul. Si exact aceste lucruri face Oktal prin magazinul online  IT&C si electrocasnice inca din 1999.

Te mentii pe piata ca un jucator de incredere doar daca oferi in permanenta servicii si produse de calitate. Sa iti tii promisiunea arata ce fel de om esti si reprezinta una din cele mai de seama trasaturi care te definesc ca si individ, ca si organizatie. 

Iti respecti promisiunea , automat inspiri incredere si esti respectat. Ajungi sa fii considerat un prieten sau dupa caz, un partener de nadejde.

Iar daca vrei in continuare un partener care isi respecta promisiunile, alege magazinul online Oktal! :)