Pagini

luni, octombrie 8

Etapa 1 SuperBlog 2012. Toyota Avensis, marca celor remarcabili

Si astfel incep sa scriu primul articol pentru SuperBlog 2012. :)

Imediat ce am citit cerinta acestei probe, am stiut pe cine vad intr-o masina Toyota Avensis si anume, pe domnul meu profesor de istorie din scoala generala, Sorin Andreescu, pe care il consider o persoana remarcabila, asemenea Toyotei. O fire carismatica si un pasionat al materiei care o preda, domnul profesor ne-a insuflat cu usurinta magia istoriei.

Ne-am obisnuit repede, asa cum te obisnuiesti si cu o Toyota, fiind captat din prima de dinamica intamplatorilor istorice. Un om puternic si daruit, dansul este cel care, pe langa doamna mea diriginta, m-a indemnat sa merg inspre partea de uman si sa optez pentru admiterea la un liceu economic. 

Il admir si il vad potrivit intr-o Toyota Avensis, deoarece nu a incetat niciodata la profesia lui, a predat intotdeauna cu drag, iar acum a devenit si directorul acelei scoli. A dovedit cat de ambitios si perseverent este, precum Toyota care devine din ce in ce mai puternica.

Pentru toate acestea, dar si pentru ca are o familie foarte frumoasa, il recomand pentru o masina Toyota! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu