Pagini

miercuri, iulie 21

Unde m-am simtit cel mai bine intr-o vacanta in Romania?

Primul raspuns care imi vine sa il dau atunci cand mi se pune aceasta intrebare este: in Costinesti, anul trecut. Motivele sunt atat de simple, dar multe. In primul rand am fost cazati la o vila in apropierea garii si la 5 minute de plaja, vila Iuliana - un loc confortabil, cu o gradina care te relaxeaza, curat, mobilat modern, apa calda in permanenta si cel mai important oameni foarte primitori. Conteaza enorm sa ai o gazda amabila si zambitoare pentru a te simti relaxat si bine in vacanta. Asta a fost primul aspect.

Vremea a fost excelenta pe tot parcursul sejurului, mancarea la fel. Ne-am plimbat foarte mult si prin celelalte statiuni, am ajuns si la Callatis - era o dorinta mai veche de-a mea. Am mers inclusiv si in Navodari - la Scoica Land (eram fana inca din Constanta a pizzei de la Scoica) si pot spune ca terasa din Navodari este senzationala, in sensul ca ce poate sa fie mai frumos decat sa stai cu cei dragi linistiti, pe marginea lacului si privind apusul, si pe langa asta mancand o pizza atat de buna de la Scoica?

A fost superba vacanta de anul trecut: cazare ireprosabila, vreme la fel, bronzzzzz, plimbari, distractii...Da, asa vacanta mai zic si eu :) .


Oferte litoral

Concurs

Un comentariu: