Pagini

duminică, iulie 5

Randuri de duminica...

Astazi a fost o zi plina, si frumoasa deasemenea. A fost ziua mamei mele, asa ca, inca o data "La multi ani", sa-mi traiasca :)!

Apoi, ca urmare a unei decizii de moment, am ajuns si la stadionul Tineretului, pentru necunoscatori este pe langa Manastirea Casin, unde se difuza pe un ecran amplasat inauntrul stadionului, concertul lui Michael Jackson sustinut in Romania in 1992. Initial stiam ca incepe la 19:00, si acolo am constatat ca destule persoane au inteles la fel. Ne-am gasit un loc pe gazon si am asteptat sa inceapa concertul, intre timp, urmarind, in mod repetat cateva videoclipuri ale lui. Aproape de ora 21:00 a inceput sa fie difuzat si respectivul concert, doar ca, ops, probleme cu dvd-ul; se bloca, apareau secvente de la jumatatea concertului, apoi mai de la inceput; a fost o intreaga ameteala. S-a rezolvat problema intr-un final si concertul a fost difuzat de la inceput. Exceptand punctele mai putin neplacute amintite mai sus, pot spune ca a fost o atmosfera speciala si chiar se vedea ca lumea simte muzica lui Michael si traieste fiecare piesa a lui. Marti veti gasi pe blog un playlist cu piese ale Regelui Pop.
Trebuie sa imi exprim si parerea legata de fenomenul 6D si sa povestesc celor care nu au reusit inca sa ajunga. Din curiozitate, in special, am fost sa vad care este treaba cu 6D-ul. M-am si lamurit. La Light Cinema din Liberty Center este singurul studio 6D din Bucuresti. Este o sala cu aproximativ 40 de locuri, scaune din piele, foarte comode si poarta de fapt denumirea de capsula 6D. Exista doar desene animate 6D. Cele mai lungi dureaza 10 min, respectiv 13 min. Eu am fost la cel de 10 min, si anume Pandavision. Primesti ochelari ca si la 3D, doar ca sunt mai subtiri si usori. Care este diferenta intre 3D si 6D? Well, in cazul 6D scaunul sa zicem ca te zdruncina dar destul de usor, simti si adieri de vant, aer umed. Este interesant sa mergi sa vezi care sunt senzatiile. Dar dupa ce adie o data vantul, te misca un pic scaunul, deja te astepti sa se mai intample si isi pierde din farmec. Eventual, daca ar fi durat mai mult, treaba ar fi stat cu totul altfel. Aaa, iar pretul pentru acest film 6D este de 15ron. Concluzia dupa ce am iesit din capsula 6D: am ras, m-am si speriat, am experimentat ceva nou, dar, cel putin la desenele acestea atat de scurte nu as mai merge.
P.S. Am postat 3 poze de la concert, prima cand lumea este in asteptare, a doua cu mine :) (mersi Any), iar ultima cand i-au dat drumul la concert! :)... Va pup dulce, pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu